התחברות מהבית – לתלמיד תואר שני

 

כל סטודנט לתואר שני ומעלה , רשאי  להתחבר לאינטרנט דרך האוניברסיטה העברית, מהבית. 

 

תהליך ההתחברות יתבצע לפי השלבים הבאים :

 

1. בדיקת הזכאות לחיבור מהבית לפני יצירת שם המשתמש דרך האתר: http://status.huji.ac.il

(האתר נגיש מתוך הרשת האוניברסיטאית בלבד).

 

2. במידה וקיימת הרשאה , יצירת שם משתמש וסיסמא באתר:  http://rap.huji.ac.il

          במידה והסיסמא נשכחה ניתן לשחזר את הסיסמא דרך אתר הרישום (http://rap.huji.ac.il  ) או ע"י התמיכה הטלפונית (מספרים מופיעים מטה ).

 

3. קבלת הוראות התחברות לבניית חייגן מהבית באתר:  

 http://ca.huji.ac.il/services/internet/connect/home.shtml

בוחרים בתפריט Connection Guides & Info  ולאחר מכן בוחרים במדריך לפי סוג החיבור מהבית (ADSL , כבלים או מודם רגיל ).

 

שימו  לב ! מחשבים שיבצעו פעילות חשודה , (קרי: ריבוי התחברויות בו – זמנית) יחסמו. פעילות מסוג זה אופיינית הן לוירוסים והן לתוכנות שיתופיות כגון (Kazza, Emule וכו')  בנוסף, לכל משתמש חייבת להיות מותקנת תוכנת Antivirus מעודכנת בחיבור לאוניברסיטה.  בעלי הרשאת התחברות מהבית יכולים להוריד את תוכנת ה-Antivirus של האוניברסיטה ללא תשלום בכתובת : http://ca.huji.ac.il/services/software/ftp/security/mcafee.shtml

 

4. לטיפול בבעיות התחברות  ניתן להיעזר בכתובת : http://ca.huji.ac.il/helpdesk/tshoot/index.shtml

תחת הסעיף  "Home Conncection".

 

לתמיכה טכנית ניתן לפנות :

       יחידת המחשב בין השעות  09:00 – 17:00 08-9489283

       חוות המחשבים בין השעות 08:00 – 20:00     08-9489882, 08-9489884

       מוקד טלפוני בירושלים בין השעות 08:00 – 20:00 –02-5883450  או 02-6585555.